matzapiski.si

Sobe pobega escape rooms

SEZNAM SOB POBEGA V SLOVENIJI
#escape room

  

Soba pobega ali escape room je zelo priljubljena in nepozabna resničnostna igra, ki temelji na ekipnem delu, reševanju ugank, iskanju predmetov in logičnem povezovanju.

Cilj vsake sobe pobega je, da s ekipo v vnaprej določenem času (običajno 60 minut) uspešno pobegnete iz sobe vendar morate pred tem rešiti vse naloge, ki so lahko različnih oblik ali velikosti. 

Podan je seznam sob pobega v Sloveniji, ki jih potrjuje Združenje GIZ ER.si (Združenje escape room dejavnosti). Za ostale sobe, ki niso na njihovem seznamu, pa preveri še na TripAdvisorju ali med znanci, kaj menijo o sobi, da bo dogodivščina res dobra in nepozabna :).

 

 

crte

 

 

Sobe pobega v Ljubljani

 

1. ENIGMARIUM - sobe pobega:

  • (M)učilnica

Strašna nočna mora: ostati v šoli po pouku, zaklenjeni v kabinetu norega profesorja. Le najpogumnejši si bodo upali pod ključ. Boste zmogli dešifrirati kode, poiskati skrite namige, razvozlati zanke ter pobegniti v eni uri iz ene najzabavnejših sob na svetu?

  • Prva detektivska agencija

Medtem, ko so nepričakovano, pa tudi malo nenadoma poniknili, izpuhteli, no, na mah tako rečeno, vsi znani detektivi v mestu, je prav poleg sodišča in glavne policijske postaje na Trdinovi 8 tudi Prva detektivska agencija zaklenila svoja vrata. Nujno se iščejo detektivi in detektivski vajenci, da ugotovijo, kaj se dogaja, ponovno odklenejo vrata in stopijo zlikovcem na prste …

  • Skrivnostni recept Maestra Luigija

Igra za (escape) sladokusce! Slavni kuhar, maestro Luigi je slovel po svoji čudežni omaki za testenine, ki je osrečila vsakogar, ki jo je poskusil. Ko so zanjo izvedeli zlikovci, so se želeli dokopati do recepta. Maesto Luigi je v svoji kuhinji recept skril in zakriptiral, potem pa neke noči izginil. Vam bo uspelo odkriti in pravočano rešiti recept ter narediti svet spet srečen?

  • (Od)rešitev 2: Čudežni stroj izumitelja Čudna

V povsem novi epizodi najbolj priljubljene sobe v Sloveniji, vas čakajo novi izzivi, kot jih še niste videli! Slavni izumitelj, inženir Alojzij P. Čuden je svoje življenje in delo posvetil odkrivanju naprave, s katero bi se dalo preprečiti potrese. Občutljive naprave so zaznale, da se bliža nov potres in edina rešitev je, da se prebijete v njegovo stanovanje in vključite Čudežni stroj, še preden bo prepozno. Boste rešili Ljubljano?

  • Izgubljeni navdih umetnika Francesca

Nekaj strašnega se je zgodilo v ateljeju vrhunskega umetnika Francesca in kruto prekinilo njegovo pot k slavi. Ste dovolj pogumni, spretni in iznajdljivi, da boste odkrili, kaj se je zgodilo in mu pomagali vrnili inspiracijo? Čaka vas povsem sveža soba s presenetljivim in predvsem res noro zabavnim preobratom! 

  • Unlock - outdoor escape room, ki se odvija po starem mestnem jedru Ljubljane

 Na pustolovskem popotovanju skozi staro mestno jedro oziroma v igri z “escape room” elementi vas čaka sedem zabavnih preizkušenj, na katerih boste odkrivali skrivnosti Ljubljane, spoznavali neznano, se pustili prijetno presenetiti, se ob tem v super družbi nadihali svežega zraka in se predvsem – izvrstno zabavali!

2. THE KEY - sobe pobega:

  • Da Vinci - Sherlock

Glavni cilj sobe je odkriti ključ do časovnega stroja, ki ga je v naši zgodbi Leonardo razvijal, da bi prišel v prihodnost. Po odkritju ključa vas bo igra popeljala približno 400 let v prihodnost, v svet najbolj znanega detektiva Sherlocka Holmesa. Kaj vas čaka v naslednji sobi pobega pa si preberite v opisu naše druge sobe, imenovane Sherlockova soba.

  • Čudežna dežela (za otroke ali odrasle)

Ime je malce zavajajoče, vendar gre za precej zahtevno sobo pobega. V igri smo se hoteli povsem izogniti ključavnicam, kar nam je skoraj uspelo, obenem pa nam je predstavljalo velik izziv. Igra se začne v ječi, od koder se morate prebiti v pravljično deželo, od tam pa se osvobodite na prostost. Porabili smo veliko časa in domišljije za oblikovanje prostora ter naloge, ki jih morate rešiti. Ambient in vzdušje vas bosta s svojo unikatnostjo gotovo (za)očarala.

3. MINDMAZE - sobe pobega:

  • Alkimistova soba

 V 16. stoletju je znameniti alkimist v Ljubljani iskal največjo skrivnost vseh časov, zlato zmajevo jajce, z močjo spreminjanja kovine v zlato. Jajce je bilo izmaknjeno samemu ljubljanskemu zmaju, ki je prebival v močvarah ob reki Ljubljanici. Legenda pravi, da je zmajevo jajce še vedno nekje v tej skriti sobani, čakajoč na odkritje. Pridite v escape room in preverite ali legenda o zlatem jajcu drži. Pripravite se na misteriozni lov in razrešite vse skrivnosti Alkimistove sobane. 

  • Okupirana Ljubljana

 Leto 1943. Slovenska prestolnica je obdana z bodečo žico. Prihod v mesto in iz njega je onemogočen. Ljubljana je tik pred propadom. Reši jo lahko samo Franc Laibach, toda potrebuje tvojo pomoč, znanje in iznajdljivost. Pomagaj mu dešifrirati vse enigme, odkleniti vse ključavnice in poiskati prave namige, da bo lahko ušel iz kletke in rešil Ljubljano. Pohitite, časa zmanjkuje – v eni uri pobegnite iz sobe pobega in se za večno zapišite v zgodovino kot rešitelji Ljubljane. Menite, da vam bo pravočasno uspelo povezati vse sledi v escape room-u?

 4. BREAKOUT - sobe pobega:

  • Skrivnostni čarovnik

Na čarovniški predstavi je bil del vaše ekipe izbran za prostovoljce. Med skrivnostnim trikom izginejo in se znajdejo v čarovnikovi delavnici. Ker niso prepričani, kaj se dogaja, takoj začnejo iskati izhod. Vam se trik zdi nenavaden, skrbi vas da je nekaj narobe, zato se odločite, da čim prej poiščete svoje izginule prijatelje v zaodrju. Samo skupaj lahko pobegnete preden skrivnostni čarovnik zaključi predstavo in odkrije vas.

5. GOZDNE - sobe pobega:

Gozdni pobeg je igra reševanja ugank v naravi, v gozdu pri Ljubljani :)

  • Reši ptiča

Sredi zelenega ljubljanskega gozda se je v kletko ujel zelo klepetav ptič! S tabo bi rad delil svoje gozdne modrosti, a najprej ga moraš osvoboditi! Bo tvoja skupina razvozlala vse šifre in uganke ter odprla kletko, preden zazvoni budilka?

  • Odrešeni

Dežuje, ste na fronti, vremenski in vojni. S poslednjimi močmi ste se umaknili na varno za bojno črto. Ste ranjeni, mokri, izmučeni … Reši vas lahko le prav posebna prva pomoč. Na voljo imate samo eno uro časa. Vas na koncu čaka odrešitev?

  • Pobeg v mesečini

Črna noč sredi gozda. Točno ob dvanajstih se prebudi vampirka Bloody Mary, ki jo strašno žeja po sveži krvi! Še preden ura odbije polnoč, moraš najti oster glogov količek in ga zadreti v vampirkino srce! Ti bo uspelo ohraniti (mirno) kri?

  • Zaljubljeni zmaj

Ljubljana, kraj nesrečne ljubezni? Ne za vsakogar! Morda za Prešerna in Primičevo Julijo, za Urško in Povodnega moža… Kaj pa zmaj? Njegovo srce gori za zmajčico, ki trohni v grajski ječi. Ste dovolj srčni, da mu pomagate rešiti izvoljenko?

  • Ujemi polha

Se upaš spustiti polha na plano? Tokrat bo pobegnil polh. V največ eni uri, v najbolj gozdno gozdnem pobegu. Kaj je gozd in kaj je igra? Kje se skrivajo uganke, sledi do polha? Na drevesu ali pod njim? Boš postal polhov najboljši prijatelj?

  • Gusarski zaklad (za najmlajše od 8-13 let)

Gusarski kapitan Črni lisjak je predstavljal strah in trepet širnih morij sveta. Nagrabil je toliko bogastva, da ga je zakopaval na vseh (ne)mogočih skritih krajih. Imel je gusarski zemljevid z označenimi zakladi. In ga izgubil. Otroci, postanite gusarji in pomagajte Lisjaku najti izgubljen zaklad!

  • Vila angelika (za najmlajše od 8-13 let)

Gozdna vila Angelika je v hudih skrbeh! Ne najde čarobne rožmarinove paličice, s katero zdravi bolne in odganja zle duhove! Štrene sta ji zmešali čarovnica Smrdaprda in njena ljubosumna metla, ki je paličico odpeljala kdove kam. Otroci, rešite uganke in pomagajte Angeliki najti izgubljeno paličico!

6. PRISON BREAK - sobe pobega:

  • Celica 1

Po krivem ste bili obsojeni na doživljenjsko ječo, brez možnosti pomilostitve. Zaprli so vas v Fox River, strogo varovan zapor, namenjen najhujšim prestopnikom in zločincem. Zaradi nemirov med kaznjenci, ki se pogosto končajo s smrtnim izidom, le malokdo preživi v zaporu več kot 5 let. Postavljeni ste pred dejstvo – se boriti za preživetje ali pobegniti? Vaš novi dom je celica 1 v kateri sta bila zaprta kaznjenca, ki sta izginila brez sledu. Pa sta res? Ali boste s pomočjo njunih sledi uspeli pobegniti iz zapora ali se boste le nemočno vdali v usodo? Pot pobega iz CELICE 1 je gibalno nezahtevna, zahteva pa od vas dobro opazovanje podrobnosti in logično povezovanje stvari med seboj. To pot priporočamo vsem, ki so prvič pri nas, otrokom in vsem, ki jih težje premagovanje ovir ne mika.  

  • Celica 2

Vaš šef je storil hudo poslovno goljufijo, krivdo pa je naprtil vam. Zaprli so vas za dobo 15 let, brez možnosti pomilostitve. Ker ne želite kar mirno požreti krivice, veste, da je vaša edina možnost, da pobegnete iz zapora in najdete dokaze s čimer si boste oprali ime in dokazali kdo je zares storil zločin. Toda kako priti na prostost? Iz pogovora dveh kaznjencev, ki ste ga slučajno ujeli na dvorišču izveste, da se je pobeg iz zapora nekoč že zgodil. Zapornik je pobegnil ravno iz celice, kjer ste nastanjeni vi. Ali je morda za sabo pustil kakšne sledi, ki bi vam pomagali pri pobegu? Do naslednjega štetja zapornikov imate 60 minut, pohitite, morda je zdaj vaša edina možnost. Pot pobega iz celice 2  je zelo razgibana in polna presenečenj.  Ugotoviti morate po kateri poti je sploh možen pobeg in premagati vse ovire na tej poti. Poleg logičnega razmišljanja in dobrega opazovanja, potrebujete tudi nekaj “zaporniške žilice” in pustolovskega duha.

  • Celica 3

Zaradi manjše davčne utaje ste bili obsojeni na 4 mesece zapora. Ker so vsi ostali zapori nabito polni, so vas zaprli v Fox River, strogo varovan zapor, kamor zapirajo hujše prestopnike. Zaprli so vas v celico 3, ki si jo boste delili s sojetnikom, ki je trenutno še zaprt v samici. Govori se, da je ubil svojega cimra in z njegovo krvjo okrasil celico. Veste, da morate pobegniti, še preden se vrne, sicer ne boste preživeli. Najti morate pot in to čimprej, vrne se namreč čez eno uro. Pot pobega iz celice 3 je najdaljša in gibalno najzahtevnejša. Po poti si ogledate večji del zapora in za vsakimi vrati se skriva nekaj drugega. Ugotoviti morate, katera pot je prava, razrešiti vse uganke, najti vse ključe in pobegniti na prostost. Pazite, če ne boste dovolj hitri, vas bodo pazniki našli in ponovno zaprli v celico s psihopatom. Poti ne priporočamo osebam s klavstrofobijo.  

  • Samica

Podtaknili so vam umor ministrovega brata in vas zaprli v strogo varovan zapor Fox River, kjer čakate na usmrtitev z električnim stolom. Vaša usmrtitev je planirana čez par ur. Obhodi stražarjev potekajo vsako uro. Med dvema obhodoma imate tako 90 minut, da odklenete samico, najdete pot iz zapora in pobegnete na prostost. Pot pobega iz samice je najzahtevnejša med vsemi potmi. Od vas zahteva zbranost, dobro logično razmišljanje, povezovanje stvari med seboj in raziskovalni duh. Znati pa morate razmišljati tudi izven okvirov. Pot je namenjena največ 4 osebam. Poti ne priporočamo osebam s klavstrofobijo. 

7. FOX IN A BOX - sobe pobega:

  • Tesla's mystery

Nikola Tesla je umrl leta 1943 v znamenitem hotelu New Yorker, v sobi številka 3327. Po njegovi smrti prejmete pismo, v katerem vas prosi, da v hotelski sobi poiščete njegov zadnji izum ter ga delite s svetom, preden ga zapleni FBI. Ko pridete v sobo, vam je FBI že na sledi ... Imate 60 minut, preden pride FBI in vas aretira zaradi vloma. 

  • Zodiac killer

Ugrabil vas je serijski morilec. Zvezani ste v njegovem skrivališču in vaša edina možnost je pobeg. Njegove metode so zelo podobne slavnemu morilcu Zodiac Killerju. Se je vrnil on ali pa je na delu le njegov posnemovalec? Imate 60 minut za pobeg ali pa bo naslednje truplo v mrtvašnici vaše.

  • Zombie lab

Smrtonosni virus spreminja ljudi v brezčutne zombije. Virus se širi z ugrizom. Večina Zemlje je okužena in človeštvo je tik pred izumrtjem. Ste ekipa znanstvenikov, ki je bila odposlana v Rusijo, da poišče zdravilo. Imate samo 60 minut, da rešite sebe in svet, preden zombiji vdrejo v laboratorij in vas pojejo.

8. GRAJSKI POBEG - LJUBLJANSKI GRAD - igra z elementi sob pobega:

  • Grajski pobeg

Čaka vas pet zabavnih preizkušenj, v katerih boste spoznali mestno zgodovino, se nadvse zabavali in morda celo rešili zmaja – prav tistega zmaja, varuha mesta, ki se je po spopadu z vitezom Jurijem udrl v zemljo. Vse kaže, da meščani zmaja pogrešajo, kajti njegove podobe najdete v mestnem grbu in na zastavi, na Zmajskem mostu, na registrskih tablicah Ljubljane, na pokrovih kanalov, na stopnicah grajskega stolpa ... Nastopa v pravljicah in pesmih, je simbol in maskota športnih klubov, saj ponazarja moč in veličino. Toda kam je izginil?

9. MOVIE ESCAPE - sobe pobega:

  • Indiana Jones

Indiana Jones Junior Junior je sledil korakom svojega očeta pri iskanju skrivnih zakladov. Na vas je naslovil razglednico, na kateri vas prosi za pomoč pri izkopavanju starodavne grobnice z neprecenljivim zakladom… Ampak pazite, minute so vam štete, vašim korakom sledijo okrutni plenilci grobov. Boste ugotovili skrivno lokacijo grobnice in prvi našli zaklad?

  • Afera Thomasa Crowna

V moderni galeriji MoVA (Museum of Vanished Art) je izginila slika priznanega umetnika in njenega tatu niso nikoli odkrili. V razstavnih prostorih pa so uslužbenci našli skrivnostna sporočila… Je tat namerno pustil za saboj sledi, ali je mogoče manjkajoča slika še v stavbi?! Prelevite se v kustuse in skušajte med obiskom galerije razrešiti primer.

  • Prekrokana noč (hangover)

Nora zabava, dobri prijatelji, super atmosfera in nepozabna noč. Ali pač? Se kdo spomni kaj se dogajalo prejšnjo noč? Treba bo odkriti sosledje dogodkov in odkriti pot ven iz tega hotela v Las Vegasu!

10. ESCAPE COIN - soba pobega:

  • Escape coin

Leon je študent Fakultete za računalništvo in informatiko, nadpovprečno inteligenten, z nekaj osebnostnimi hibami. Je paranoičen, zmeden. Živi v svojem svetu in verjame v teorije zarote. Večino časa preždi za ekranom, igra igrice, programira in vdira v računalniške sisteme. V času bajnih kripto zaslužkov je obogatel z vlaganjem v kriptovaluto Escape Coin. Kode za dostop do svojega premoženja je skril v svojem stanovanju na študentskem Kampusu, že dlje časa pa se mu dogajajo sumljive stvari. Dozdeva se mu, da prisluškujejo njegovemu telefonu, mu sledijo na poti domov, zadnjič pa je celo zaznal poskus vdora v računalnik.

Nepridipravi se poskušajo dokopati do njegovega bogastva, ker pa so kode skrite offline, mu nameravajo vlomiti v stanovanje in se dokopati do njih. Nekega dne preprosto izgine, tebe, svojega najboljšega prijatelja, pa prosi, da mu na varno lokacijo dostaviš kode, ki so skrite nekje v stanovanju. V sobi ti je pustil namige, ki jih moraš razvozlati še preden na lokacijo prispe ekipa izkušenih tatov. Časa imaš samo 60 minut!

11. OTROŠKA AKADEMIJA - sobe pobega za otroke:

  • Skrivnostna soba Vilinov

V Skrivnostni sobi Vilinov poteka doživljajska igra, polna ugank (logičnih, matematičnih, jezikovnih, itd.), otroci se bodo tako podali na skrivno pot Vilinov ter urokov. Cilj igre je, da so vse naloge uspešno opravljene in da otroci na koncu najdejo Čarobni prstan. V deželo Šajersko se je prikradel zloben zmaj Smaug in Vilinom ukradel prstan. Zaradi tega se je nad deželo strnila tema. S prijatelji imate na voljo le 60 minut, da deželo Šajersko odrešite večne teme in najdete čarobni prstan.

  • Zakleta bradavičarka

Skorajda ni otroka, ki še ne bi slišal za mladega čarovnika, ki je hodil na znano čarovniško šolo Bradavičarko. Šola je polna skrivnosti, ugank in urokov. Profesor Noruč je v svoji sobi pripravil čudežni napoj, do katerega pa bi se radi prikradli tudi Mrlakensteinovi privrženci. Boš s prijatelji našel čudežni napoj in rešil Bradavičarko, preden bo prepozno? Na voljo imaš le 60 minut časa.

  • Nori znanstvenik Nace

Znanstvenik Nace že dolgo časa živi v osami in v svojem laboratoriju dela različne tajne poskuse.
En dan se mu poskus izjalovi in Nace se okuži s smrtonosnim virusom norih krav. Med svojimi zapiski, ker je izgubil obe očesi, ne najde več formule za zdravilo. Mu boš s svojo ekipo znanstvenikov pomagal najti zdravilo in pobegnil iz laboratorija preden se z virusom norih krav okužiš tudi ti? Na voljo imaš le 60 minut časa.

  • Jedi akademija

Si želiš postati intergalaktični borec za vse dobro? Želiš tudi ti obvladati silo in postati pravi Jedi? Pripelji svoje prijatelje in preizkusite se v nalogah in izzivih, ki vam jih je pripravil mojster Joda ter osvojite svoj svetlobni meč. Vendar pohitite, prebuja se temna stran sile, ki grozi miru v galaksiji! Boste uspeli postati borci za dobro stran in zaščititi galaksijo preden bo prepozno? Na voljo imate le 60 minut časa. Naj bo sila z vami!

 

Sobe pobega v Kamniku

 

1. ENERGY ESCAPE ROOM - sobe pobega:

  • Zakleta grofica Veronika

Rešite grofico Veroniko pred večnim urokom! Mesto je v težavah. Zlobna grofica Veronika, ki je živela na kamniškem Malem gradu nad starim delom mesta, zakleta leži pokopana pod skalovjem. Spremenjena v pol žensko – pol kačo čaka na tistega, ki jo bo odrešil in jo ponovno spremenil v žensko. S tem pa bo postala dobra in pomagala meščanom, da obnovijo stari del mesta, da zaživi v svoji polnosti. Vaša naloga je, da preidete številne prepreke, ki vas čakajo na popotovanju skozi čas kamniške Veronike, da razpredete mreže in razrešite ukane, ki so jih postavili stari meščani z željo, da se ne bi nikdar zbudila. Vam jo bo uspelo rešiti, še preden za vedno postane kača?

  • Skrivnost generala Maistra

Lahko zmagate poslednjo bitko generala Rudolfa Maistra? Vstopite v časovni stroj in se vrnite 100 let nazaj v preteklost! Generala Rudolfa Maistra namreč čaka njegova poslednja bitka. Ne glede na to, kako močna je njegova vojska, kako trdna je njegova ljubezen in kako globoke korenine ima njegovo družinsko drevo, zadnje bitke ne bo mogel dobiti brez vaše pomoči. V 60 minutah bodo na dan privrele vse skrivnosti, ki so se dolga leta skrivale zakopane globoko v dokumentih sedanjega časa. Vam bo do rešitve pomagala njegova bogata knjižna zbirka? Morda pa vam bodo njegovo pravo zgodbo razkrili vojaški ostanki? Pa se vam bo uspelo pravočasno vrniti v današnji čas?

 

Soba pobega v Domžalah

 

1. ENERGY ESCAPE ROOM - sobe pobega:

  • Ugrabitev v športnem parku

Ugrabili so športnika, pomagate mu lahko samo vi! Ugrabitev v športnem parku je nova soba pobega, kjer boste odkrivali tančice skrivnostnega zločina in iskali odgovore na vprašanja: S katerim športom se je ukvarjal ugrabljeni? Kaj je bil razlog za njegovo ugrabitev? Kakšne so zahteve ugrabiteljev? Kdo so zločinci, ki so sredi športnega parka v Domžalah storili športni zločin? Napnite možgančke, pripeljite družino ali prijatelje in se podajte na zabavno dogodivščino za skupino od 2 do 8 oseb!

 

Sobe pobega v Mariboru

 

1. ENIGMARIUM - sobe pobega:

  • Escape Igloo

 Najbolj “cool” soba, svetovna inovacija, nagrajena in sofinancirana z nagrado Snovalec 2015, polfinalist nagrade Sejalec 2016 zdaj v Mariboru! Escape Igloo® iz pravega snega je pozimi stal v Kranjski Gori, zdaj pa igro lahko odigrate tudi v “indoor” različici v sobi na Turnerjevi! Pridi, reši svet in se ob tem noro zabavaj! …

  • Hostel "Shining"

V odročnem hostlu, ki ga vodi osamljen receptor, notorični oboževalec Kubrickovih filmov, se dogajajo čudne reči. Zajela vas je nevihta in zatekli ste se v to čudno hišo – ter kmalu ugotovili, da ste prišli z dežja pod kap…

  • Virtualni outbreak (14+)

Najbolj prepričljiva igra v Evropi! Nihče ni imun! Mladi raziskovalec je v skrbno varovanem tajnem laboratoriju izvajal eksperimente z mutiranjem virusov in ustvaril nov, najbolj strašen virus …

  • Redlight Casino (18+)

Pomagajte Bridget najti izgubljene dokumente, da se lahko vrne domov po prekrokani dekliščini, ki se je žal nikoli ne bo spomnila. Zabavna in seksi igra – samo za odrasle! 

  • Unlock Maribor - zunanja pustolovska igra (outdoor escape room)

V igri z elementi »escape room« pustolovščine vas čaka dobeseden pobeg iz sobe – a tokrat na svež zrak! Pred vami je zabavna pustolovska igra, ki v celoti poteka na prostem, po ulicah starega mestnega jedra Maribora. Skozi napeto tekmo s časom in ob reševanju zabavnih ugank boste spoznali manj znane mestne skrivnosti in legende, odkrili prijetna presenečenja in se izvrstno zabavali! Nerodna čarovnica je namreč nad mesto pomotoma priklicala usodno nevihto. Boste zmogli odčarati Maribor še preden udari?

  • Ordinacija Dr. Hannibala

Skoči v časovni stroj in odpotuj v mračni srednji vek ter v sobi doktorja Hannibala odkrij, kaj je doktorja ohranjalo zdravega. Imaš le eno uro, preden se okužiš s kugo. Zgodba je zlita z resnično mestno zgodovino in zato še bolj adrenalinska. Zabava zagotovljena!

2. ZAKLENJEN.SI - sobe pobega:

  •  Zarota

Pomagajte Slovenski obveščevalni varnostni agenciji (S.O.V.A) rešiti zelo nevaren primer, ki lahko uniči ves svet in konča življenje kot ga poznamo.

  • Tok-tok

Si upaš potrkati na vrata? Pomagaj Lili razkriti njeno temno plat in jo odreši zle sile, ki jo je prevzela.

 

Sobe pobega v Murski Soboti

 

1. ENIGMARIUM MS - sobe pobega:

  • Dianina skrivnost

Čaka vas ultimativna 5D preizkušnja, kjer bodo na preizkušnji vaše spretnosti, še posebej pa sodelovanje in timski duh. Nepozabna pustolovščina in odlična zabava, ki je povsem obnorela svet in postala najhitreje rastoča turistična panoga, vas sedaj čakata tudi v Hotelu Diana sredi Murske Sobote, prvem “escape” hotelu s sobo pobega!  

 

Soba pobega na Bledu

 

1. THE GAME - sobe pobega:

  • The game

Vilinec, mistično zvezdno bitje, varuje veliko skrivnost. Poskusite najti njegov čarobni prah in pot do svobode. Se vam bo uspelo rešiti v eni uri ali bo skrivnost za vedno izgubljena?

 

Sobe pobega v Laškem

 

1. ENIGMARIUM LAŠKO - sobe pobega:

  • Pivovarjevo zlato

V hiši, v kateri je bil zvarjen prvi vrček piva, smo odkrili skrivno sobano, polno najrazličnejših zagonetk, s katerimi je stari pivovar zavaroval svoj največji zaklad. Boste vi tisti, ki vam bo uspelo dešifrirati kode, poiskati skrite namige, razvozlati zanke ter odkriti skrivnost – ob tem pa v eni uri najti pot iz ene najzabavnejših sob na svetu?

  • Unlock Laško - zunanji escape room

Napeta zunanja pustolovska igra po starem mestnem jedru (tudi za velike skupine – do 100 oseb) Ste vedeli, da Laško ni le mesto piva in toplih vrelcev? V starem mestnem jedru se morda skriva tudi davno izgubljeni srednjeveški zaklad! Med napeto igro boste spoznali legendo o Divjem farovžu ter se v dobri družbi izvrstno zabavali.

2. THERMANA VR - soba pobega:

  • Soba VR doživetij (prek očal za virtualno resničnost)

V VR sobi lahko preizkusite avtorsko delo ekipe Zgodbarjev, ki so s podporo Thermane Laško osnovali posebno doživetje virtualne resničnosti. Spoznate lahko  barvit srednji vek, čas mogočnih grofov Celjskih in zgodbo tragične ljubezni Friderika in Veronike. Ideja z naslovom "Spremeni tok zgodovine" je bila nagrajena s strani Slovenske turistične organizacije na Dnevih slovenskega turizma in predstavljenega najbolj inovativnih turističnih produktov tega leta, uporabniku pa daje moč, da s svojimi dejanji vpliva na potek zgodovine. Prva preizkušnja, ki ga čaka, je ta, da Friderika reši iz ječe ... Doživetje je na voljo tudi na pristni lokaciji - Starem gradu Celje!

 

Sobe pobega v Celju

 

1. MISTERIUS - soba pobega:

  • Skrivnost grofa Ulrika

»Tukaj lahko vidite ostanke sobe, ki je nekoč služila kot …« glas turističnega vodiča odmeva med starimi grajskimi zidovi, ko nenadoma zaslišim čuden zvok. Počakam trenutek, da se skupina oddalji in uho prislonim na hladen kamen. Klik. Stena oživi in se prične počasi odpirati. Srce mi razbija, razum mi pravi, naj nekoga pokličem, a nekakšna sila me privlači in mi šepeta Vstopi… Stopim korak naprej, ko se zid sunkoma zapre za mojim hrbtom. Pogled mi zakrije tema. Nosnice mi napolni vonj po strohnelem. Tipam pred sabo. Pajčevine se mi zapletajo v obraz. Na zatilju začutim dih. Počasi se obrnem. Nekaj je tam. Svetlikajoče oči se zazrejo naravnost vame… Izbirate lahko med Napeto pustolovščino in Adrenalinsko srhljivko. Zgodba in koncept sobe sta enaka, razlikujeta pa se med stopnjo adrenalina in strahu.

 

Soba pobega v Novi Gorici

 

1. LOKET - soba pobega:

  • Soba tete Edne

Po moževi smrti in izplačilu visoke zavarovalnine se je teta Edna iz Amerike vrnila v svoj rodni kraj. Čeprav je Edna preprosta in skromna gospa, je zelo previdna in pametna ženica. Že dlje časa sumi, da želijo vsi le njen denar. Njeni nehvaležni otroci so jo sedaj premestili v dom za ostarele in že vohljajo po njenem malem stanovanju, da bi našli svojo dediščino. A brez uspeha! Teta Edna ima namreč drugačne načrte in je za vas, njene najljubše nečake, pripravila zanimivo ponudbo. Dediščino je skrbno skrila in jo zaščitila s številnimi zankami in ugankami. Vstopite v njeno domovanje in poiščite nekaj njenih osebnih predmetov, v zameno pa vam bo prepustila bogato dediščino – če jo seveda uspete najti, preden se vrnejo njeni otroci. Pohitite, 60 minut še nikoli ni minilo tako hitro!

 

Sobe pobega v Tomaju in Bovcu

 

1. KARRA - sobe pobega:

  • Viktorijina skrivnost

Vas Tomaj je le navidezno mirna kraška vas. Če pa pomislite, da je neprekinjeno naseljena že dobrih 3000 let, da je bila nekdaj središče političnega, cerkvenega, gospodarskega, upravnega, prosvetnega, kulturnega življenja – potem je vam, pravim lovcem na zaklad, že jasno, kajne?! V resnici Tomaj v sebi skriva vrsto osupljivih skrivnosti. Na poti po vasi vam jih bodo odkrivali Viktorijini namigi. Le najboljše, pronicljive, intuitivne in dobro sodelujoče lovske ekipe pa bo Viktorija pripustila do svoje skrivnosti. Boste med njimi vi? Kdo da je Viktorija? Hja, to pa boste morali ugotoviti. Je pa resnična, nismo si je izmislili.

  • Rešitev iz gmajne (outdoor escape room)

 Znašli ste se sredi kraške gmajne prepričani, da veste, kje ste. Pa je temu res tako? Kras je krasen, a če ga zares dobro ne poznate, se iz njega zlepa ne izmotate. Še dobro, da vam je tomajski pastir Karlo pustil nekaj namigov, kako najti pravo pot. A kaj, ko na Krasu ni zagonetna le pokrajina, pač pa tudi ljudje. Vam bo uspelo dešifrirati njegove namige? Popeljali vas bomo v tipično kraško gmajno, ki navdušuje s svojimi naravnimi čudesi. Čaka vas le 5 minut hoje po utrjenem makadamskem kolovozu med kraškimi suhozidi. Tam boste v sobi pobega na prostem (outdoor escape room) morali razvozlati Karlove zanke uganke, da boste našli rešitev. Super zabava pod kraškim nebom, na kraškem zraku, med kraško floro in ptičjim petjem! A vaš čas za pobeg bo omejen. Vam bo uspelo?

  • Kosovelova enigma

Tomaj je vas Srečka Kosovela. Sredi naše vasi vas v napeti sobi pobega / escape room čaka neverjetno razkritje o tem pesniku, publicistu, kritiku in neponovljivem konceptualističnem in avantgardnem umu z začetka 20. stoletja. Presenetilo bo tako tiste, ki menite, da o Kosovelu veste že vse, kot tiste, ki ga še sploh ne poznate. Zapomnite si: Srečko Kosovel ni le oseba. Srečko Kosovel je ikona, legenda. Se torej drznete soočiti z legendo?

2. SOČA SPLASH - soba pobega:

  • Escape room Bovec

Escape room Soča Splash je zgrajen na temo zapora. Vsebuje 3 sobe, iz katerih mora igralec s pomočjo namigov pravočasno najti rešitev na prostost. Igra se prične v ječi, v katero vas je zaprl načelnik narodne milice, da preveri, ali ste vi pred leti okradli vaško banko. Od preostalih zapornikov ste slišali, da obstaja pot na prostost, ki pa je zaradi varnosti izjemno dobro skrita. Na voljo imate eno uro časa da najdete izhod. Vse sobe so polne zanimivih ugank, ključavnic, skritih predmetov, ki vas lahko z logičnim razmišljanjem in iznajdljivostjo privedejo do izhoda. Ali ste pripravljeni na preizkušnjo? Zaupajte svojemu instinktu in sledite našim namigom!

 

Sobe pobega v Kranju

 

1. CARNIOLA - sobe pobega:

  • Skrivnostni hotel

Po dolgem potovanju ste se končno nastanili v sobo svojega hotela, ko pa ste jo želeli zapustiti ste ugotovili, da se vrata ne morejo odpreti. Poiskati morate drugi izhod drugače se lahko zgodi, da boste SKRIVNOSTNO izginili tudi vi.

  • Popolni umor

Znašli ste se na zabavi, kjer se je zgodil SKRIVNOSTNI UMOR in vsi s prstom kažejo na vas…ali vam bo uspelo dokazati vašo nedolžnost in poiskati pravega morilca? Imate samo eno uro časa… 

  • Čarovnikova soba

Imate eno nalogo in ta je preprečiti načrt ZLOBNEGA ČAROVNIKA, ki ima željo oživeti zmaja, ki so ga pred stoletji spremenili v sliko. Da mu bo to uspelo potrebuje beli kristal in polno luno. Ali vam bo uspelo v eni uri rešiti vse nalogo poiskati KRISTAL in pobegniti iz sobe ter rešiti človeštvo pred kruto usodo?

  

Sobe pobega v Slovenj Gradcu

 

 

1. ENIGMARIUM - sobe pobega:

  • Elizabetin zaklad

Vsi že vedo, da so Slovenj Gradec ustanovili vplivni grofje Andeški, ki so meščanom zapustili bogato kulturno in arhitekturno dediščino. Grof Bertold V. je zgradil veličastno cerkev in jo posvetil svoji nečakinji Elizabeti Ogrski, ki je svoje življenje posvetila revnim in ubogim. Njeno življenje so zaznamovali številni čudeži, zato so jo razglasili za svetnico. Toda ali ste vedeli, da stara legenda pravi, da je Elizabeta od samega gospoda Boga dobila v dar dragoceno krono, razkošno obleko ter dragulje? Ni želela, da bi bogastvo prišlo v neprave roke, zato ga je skrila. Toda kam? Morda bo prav tebi in tvoji ekipi uspelo odkodirati pot do skrivnega prostora, ki naj bi se menda nahajal v pristni srednjeveški kovnici sredi Slovenj Gradca?

  • Unlock Slovenj Gradec (outdoor escape room)

Skrivnostni in mogočni Slovenj Gradec je že od nekdaj privlačil izjemne rokodelce, kiparje, slikarje, glasbenike, pisatelje, heroje … celo papež Pij II je bil tu župnik.  Prav nič čudnega ni, da sredi mesta stoji skivnosten napis: “Središče sveta”. Čudna pa je nenavadna prašna reč, ki smo jo našli v nekdanji kovnici denarja. Gre za skrivnostno zaklenjeno knjigo, ki od sebe oddaja prav posebno energijo. Uspelo nam je odpreti prvo stran … potem pa nam je zmanjkalo poguma? Boste prav vi tisti, ki boste raziskali, kakšno sporočilo nosi knjiga, spoznavali dosedaj skrito zgodovino mesta in se predvsem izvrstno zabavali? 

 

Soba pobega v Mojstrani

 

1. SLOVENSKI PLANINSKI MUZEJ - soba pobega:

  • Pobeg v bivak

Legendarni bivak II so člani podružnice Turistovskega kluba Skala z Jesenic zgradili leta 1936 “na Jezerih” nad dolino Vrat oziroma pod Rokavi. Konec leta 2015 je bil bivak preseljen v dolino, kjer zasluženi pokoj uživa umeščen na skalnjak na zelenici pred našim muzejem. Ker ohranjamo muzejski eksponat v vsej svoji povednosti, smo v sodelovanju z ekipo Enigmarium®-a in s podporo lokalne skupnosti pod skalnjak umestili prostor, v katerem se skriva igrificirana pot doživetij. A pozor! Ne gre za klasičen “escape room”, kjer nad igro bdijo moderatorji in ponastavljajo sobo, temveč za inovativen način prehajanja skozi igro, ki ga je Enigmarium® razvil posebej za ta projekt.

 

Soba pobega v Novem mestu

 

NOVO MESTO

  • Pobeg iz skrivnostne mestne kleti

Začutite utrip preteklosti skozi igro pobega. Znašli se boste več desetletij nazaj v kleti mestnega veljaka, ki je skladiščil sedaj že zgodovinske dokumente in predmete našega mesta. Do njih je prišel tudi na najbolj brutalen način, kar ga kasneje kaznuje na način, da mu v kleti nekdo občasno diha za ovratnik… Mestnega veljaka Franca v tej kleti že zdavnaj več ni, njegov neznani prijatelj pa v njej »še živi« in čuva novomeške dragocenosti pred ljubitelji miselnih ugank in izzivov, ki želijo v 1 uri odkriti nekaj, kar ni uspelo še nikomur.         

 

  

crte